Dedemsvaart

Livestream vieringen St. Vitus

Het ziet er naar uit dat er de komende tijd nog geen publieke vieringen mogelijk zijn in onze kerkgebouwen. Hierom is er besloten om ook in onze Kerk in Dedemsvaart te gaan beginnen met het livestreamen van alle (weekend-) vieringen.

De afgelopen tijd is een groepje vrijwilligers aan de slag gegaan om het livestreamen op te zetten en de eerste test streams zijn al geweest. Er zijn nog kinderziektes, maar het is nu mogelijk om vanuit huis op de tablet, telefoon, computer of laptop live mee te kijken naar de Hl. Mis, een gebedsdienst of een woord- en communie-viering in onze kerk.

De livestream wordt uitgezonden via YouTube. Bij elke viering in de kerk gaat een half uur tot een kwartier voor begin de livestream van start en kunt u via het St. Vitus YouTube kanaal meekijken. U kunt ook via YouTube, als u een account heeft, abonneren op ons kanaal. Dan krijgt u een melding als er een livestream wordt gestart.

Op de website van onze kerk (https://emmanuelparochie.nl/dedemsvaart/) staat een knop om op het YouTube kanaal te komen.

Eenmaal op het YouTube kanaal staan daar de eerder opgenomen vieringen om terug te kijken en, als er op dat moment een viering wordt gehouden, de livestream. Daar staat dan duidelijk LIVE bij.

De livestreams worden nu verzorgd door een groepje van vier vrijwilligers. Rick van Faassen, Stefan de Olde, Hans van de Berg en Sjoerd Reurink. Veel dank!