Dedemsvaart

Aankondiging en uitnodiging 9 april

Een bijzonder moment!

Presentatieviering eerste communicantjes, schelpjesviering en Palmpasenviering in één.

Zaterdagavond 9 april wordt een bijzondere avond! In dit weekend vieren we Palmpasen. Ook stellen vijftien
eerste communicantjes zich dan voor aan onze Emmanuelparochie. En halen de ouders van de in het afgelopen jaar gedoopte kinderen tijdens deze viering de doopschelpen op.

Na vorig jaar het Vormsel, vieren we dit jaar weer het sacrament van de Eerste Heilige Communie. Als voorbereiding is er op 1 maart een avond waar ouders informatie krijgen van pastoraal werker Joop Butti en Cindy de Vries over de Eerste Heilige Communie en de voorbereidingslessen. De voorbereidingslessen zijn op vijf woensdagmiddagen van 9 maart tot en met 6 april in de parochiezaal van de Sint Vituskerk. De viering van de Eerste Heilige Communie is op zondag 24 april om 11.00 uur.

Zaterdag 9 april: drie gebeurtenissen op één avond. Drie keer een bijzonder moment! Voor de eerste communicantjes en hun ouders en familie. Voor de ouders en familie van de gedoopte kinderen. En natuurlijk voor onze Emmanuelparochie.

Met Palmpasen herdenken we de blijde intocht van Jezus in Jeruzalem. De voorganger in de viering is pastoraal werker Joop Butti. Het koor Juventa zorgt voor de muziek en zingt een aantal speciale liederen.

Bij deze de uitnodiging aan iedereen om dit moment mee te maken en naar de viering te komen. Laten we samen, net als bij de blijde intocht van Jezus, de eerste communicantjes, hun ouders en familie, en de ouders en familie van de gedoopte kinderen, een onvergetelijk moment bezorgen!

Wat:                Presentatieviering eerste communicantjes, schelpjesviering en Palmpasenviering;
Waar:              Sint Vituskerk, Langewijk 172, 7701 AK, Dedemsvaart;
Wanneer:        Zaterdagavond 9 april 2022;
Tijd:                 19.00 uur (kerk open vanaf 18.15 uur);
Parkeren:        Bij de Sint Vituskerk, of bij de Zeven Linden, of bij de Lidl.