Dedemsvaart

Boerderijviering

Holy Cow – Kalverliefde!!

Iedereen van harte welkom bij de boerderijviering van Sint Vitus bij de familie Mensink

Altijd al gedroomd van een kerkviering tussen de koeien? Kom dan naar de boerderijviering van St. Vitus!
Pastoraal werker Marga klein Overmeen is de voorganger en het koor Juventa zingt. Het thema is kalverliefde.

Na de viering is er koffiedrinken en kun je een rondleiding krijgen op het bedrijf.

Waar:            Melkveehouderij VOF Mensink,
Tottenhamstraat 21, Dedemsvaart
Wanneer:      Zondag 12 juni 2022 om 10.00 uur
Parkeren:      Bij de boerderij

Boerderijviering

Holy Cow – Kalverliefde!!

Ieder is van harte welkom bij de boerderijviering van St. Vitus bij de familie Mensink.

Het thema is kalverliefde.

Na de viering is er koffiedrinken en kun je een rondleiding krijgen op heb bedrijf.

Waar:        Melkveehouderij VOF Mensink
Tottenhamstraat 21, Dedemsvaart