Dedemsvaart

Vormsel 2023

Nieuws over het Heilig Vormsel

In juni 2023 zal er weer een Heilig Vormsel plaatsvinden.
Het Heilig Vormsel zal worden toegediend aan de jongeren die op dit moment in groep 7 of groep 8 zitten van de basisschool.
De invulling van het project hoort u op de ouderavond. Het Vormsel zal ook dit jaar weer een samenwerking zijn tussen Hardenberg, Slagharen, de Belte en Dedemsvaart. De Vormselviering zal in Slagharen gaan plaatsvinden, daarom hebben we besloten de ouderavond in Dedemsvaart te organiseren. De ouderavond vindt plaats op maandag 20 maart 2023 om 19.30 uur in de parochiezaal van Dedemsvaart.
Wil uw kind het H. Vormsel toegediend krijgen, dan kunt u uw kind aanmelden via dit opgaveformulier.

Deze mag u inleveren op het secretariaat van de kerk of mailen naar; chantalwerink@hotmail.com
Na opgave zullen wij de ouders middels mail op de hoogte houden en de agenda mailen voor de ouderavond.

Wellicht tot ziens op de ouderavonden.

Werkgroep Heilig Vormsel