Dedemsvaart

Vrouwenavond Dedemsvaart

De interkerkelijke vrouwengroep Dedemsvaart/Balkbrug organiseert op woensdag 22 maart 2023 een vrouwenavond. Voor deze avond hebben we Marina de Velde uit Marle uitgenodigd.

Het thema voor deze avond is  ‘Oog voor elkaar’.  Ons land wordt overspoeld met vluchtelingen. Welke plek hebben mensen met een andere achtergrond, mensen die anders denken of anders geaard zijn in jouw leven? Hebben we ook oog voor ons naaste, die eenzaam is of die net iemand dichtbij verloren heeft?

Deze avond zal ook vol zang en muziek zitten, door een groep vrouwen zullen we muzikaal begeleid worden.

Er wordt een collecte gehouden voor de onkosten.

We hopen jou te ontmoeten, neem gerust je vriendin, buurvrouw of zus mee!  Het programma start om 19.30 uur en je bent van harte welkom vanaf 19.00 uur in de Immanuelkerk, Kerkstraat 7 in Dedemsvaart!