Dank U wel !

Aangezien de wekelijkse collecte gedurende lange tijd niet gehouden kon worden en dat ook opgegeven intenties dan worden doorgeschoven naar betere tijden, zag menig financieel beheerder onze cijfers steeds verder ‘in het rood’ duiken..

Daarom heb ik, namens ons parochiebestuur en het pastoraal team, een tijdje geleden een oproep gedaan om een extraatje van € 25 (of meer) te schenken aan uw eigen geloofsgemeenschap. Aan deze oproep hebben heel veel parochianen gehoor gegeven!

Dit is hartverwarmend. Want hierdoor voelt het parochiebestuur zich gesteund in zijn keuze om ook onze organisten en dirigenten te blijven honoreren, ondanks dat hun inzet door de opgelegde beperkingen slechts minimaal kon zijn.

Met uw extra bijdrage zijn we zeer verguld. Degenen die alsnog willen bijdragen, nodig ik – namens mijn collega’s en het parochiebestuur – van harte uit om ook een ‘duit in het zakje’ te doen.

U vindt het banknummer van uw geloofsgemeenschap in uw parochieblad en ook elders op deze website.

Nogmaals heel veel dank.

André Monninkhof, pastoor