Hardenberg

Emmanuelparochie komt op TV

Sinds enige weken zendt “Vechtdal Leeft TV” de online eucharistievieringen, die op zondagmorgen worden gehouden in onze RK Brigittakerk, uit op hun tv zender.

Met name voor U, voor wie computer en internet net ‘een stap te ver zijn’, kan dit goed uitkomen. Via “Vechtdal Leeft TV” kunt U de vieringen vanuit de Brigittakerk (en zeven andere kerken uit onze omgeving) dan ‘gewoon’ op Uw tv toestel bekijken.

De uitzendingen van de vieringen uit de Brigittakerk en enkele andere kerken in onze omgeving, zijn:

• Op zondagavond om 19.00 uur
  • Op maandagmorgen om 11.00 uur
  • Op woensdagmorgen om 11.00 uur
  • Op vrijdagmorgen om 11.00 uur

U kunt “Vechtdal Leeft TV” ontvangen op de volgende kanalen:

• Ziggo kanaal 43
  • KPN en Telfort, kanaal 1413
  • Solcon kanaal 809
  • Caiway Twenterand kanaal 67

Welke viering wanneer precies wordt uitgezonden, kunt U vinden op de kabelkrant op genoemde kanalen.

De eerstvolgende viering vanuit de Brigittakerk, die door Vechtdal Leeft TV zal worden uitgezonden, zal zijn op vrijdagmorgen 12 juni aanstaande om 11.00 uur. U kunt dan kijken naar de viering in de Brigittakerk van zondagmorgen 7 juni.

Wij wensen U veel inspiratie en kijkplezier.

Pastoor André Monninkhof