Hardenberg

ACTIE VOEDSELBANK GROOT SUCCES

Nu de inbreng van de supermarkten terugloopt bij de Voedselbank, en jaarlijkse acties niet door kunnen gaan i.v.m. corona, heeft het Platform van Kerken Hardenberg het initiatief genomen om bezoekers van de ‘Open Kerk’ de gelegenheid te geven boodschappen in te leveren in de Höftekerk.
De actie van begin november heeft maar liefst 75 volle kratten aan boodschappen opgeleverd. Een opbrengst waar je blij en dankbaar van wordt!
Deze pakketten zijn nu vrijwel op. Dat tekent wel hoe dringend verlegen de Voedselbank zit om nieuwe aanvoer.

U kunt van maandag t/m zaterdag van 10 tot 12 uur boodschappen inleveren bij de “Höftekerk”, ingang Wilhelminaplein.
Macaroni, rijst, suiker, houdbare melk, houdbaar broodbeleg, pannenkoekmeel, stroop, enz., alles wat u maar missen kunt.

Laat uw “naaste” niet in de steek!
Blijft u meedoen aan deze actie?
Zo blijven de gezamenlijke kerken de Voedselbank ondersteunen in deze corona-tijd, waarin steeds meer mensen gebruik moeten maken van deze voorziening.