Hardenberg

Afscheid van onze secretaris Ad van der Wurff

Zondag 2 januari hebben wij in Hardenberg afscheid genomen van onze secretaris Ad van der Wurff.

Tien jaar geleden kwam Ad ons Locatiebestuur versterken, na een periode zonder secretaris.
Ik was net aangesteld als voorzitter. Ad bood zijn hulp aan nadat hij eigenlijk gestopt was met zijn andere functies in de parochie en dekenaat. In principe voor 1á2 jaar, tot een nieuwe secretaris zich zou melden. Het werden er dus 10.

Voor zijn grote inzet voor het parochiebestuur, het dekenaat, de Diocesane Pastorale Raad (DPRU) en het Parochieverband Noordoost Salland gedurende vele jaren kreeg Ad v.d. Wurff in december 2009 een pauselijke onderscheiding toegekend. Deze werd in april 2010 te Lemelerveld door pastoor Swijnenberg uitgereikt.

Ad van der Wurff heeft nu het stokje overgegeven aan Michel Niemarkt.

We bedanken Ad hartelijk voor zijn inzet en vele werk voor de locatieraad. Als blijk van waardering werd hem een boekenbon overhandigd en voor Gerdy, zijn vrouw, waren er bloemen.

José Terhorst
Voorzitter locatieraad St Stephanus