Hardenberg

HARDENBERGSE KERKEN VOOR OEKRAÏENE

Voor dagactiviteiten zoeken we via Stichting “InBeeld” vrijwilligers voor de Oekraïense en andere vluchtelingen  in Hardenberg. Wij willen ons focussen op de vrouwen en kinderen.
Zij willen de Nederlandse taal leren, de kinderen willen spelen en zij vinden het fijn om sociaal contact te hebben met andere vrouwen en kinderen.
Bent u een paar uur per week of per maand beschikbaar om ons vrijwilligersteam te komen versterken?
Mail dan naar anne@inbeeldhardenberg.nl of whatsapp 06-83171141 voor meer informatie.

En wat ook blijft: Iedere maandagavond is er om 19.30 uur een Bidstond voor Vrede in Oekraïne in het Morgenlicht. Het wordt telkens geleid door één van de voorgangers van de bij het “Platsform van Kerken Hardenberg” aangesloten  kerken.