Hardenberg

Gezocht pianist voor kerkkoor

Wij zijn Reflection, een koor uit Heino. Wij zijn verbonden aan de Katholieke kerk hier in ons dorp.
Minimaal één keer per maand verzorgen wij als koor de zang tijdens een kerkviering.

Ons koor bestaat uit ongeveer 35 leden en we zingen veelal 4-stemmig.
Wij zingen verschillende stijlen, ritmisch uitdagend, vrolijk of gedragen en in meerdere talen.
Een greep uit ons repertoire: naast de vaste gezangen zoals bijv. Missa Aqua Viva, Gloria van Vivaldi, enkele nummers van John Rutter, Ave Maria van Schubert, ook moderne nummers van bijv. Michael Jackson, Leonard Cohen of Claudia de Breij.

Ook zingen we bij andere en/of bijzondere gelegenheden, zoals een optreden tijdens een muziekestafette, het verzorgen van een avond (samen) zang in een verzorgingscentrum, een bruiloft in de kerk of een kerkdienst/carnavalsviering voorafgaand aan de gala-avond van de carnavalsvereniging.

Onze repetitieavond is op de dinsdag van 20.00 uur tot ongeveer 21.45 uur.
De vieringen zijn veelal op de zaterdagavond. ( van 19.00 – 20.00 uur)

Ben jij die gedreven, enthousiaste pianist(e) die ons kan begeleiden tijdens deze repetities en vieringen?
Wil jij een mooie samenwerking met onze vaste dirigente Magdalena Jarczyk?
Ben jij die allround pianist(e) die in ons wel een uitdaging ziet?
Dan komen wij graag met jou in contact.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met onze voorzitter:
Frans Schrijver telnr.06-83105460
b.g.g. Natascha Berendijk telnr. 06-46514572