Hardenberg

WERELDJONGERENDAGEN 2023

Ga jij mee als jongere uit de Emmanuelparochie naar de Wereldjongerendagen?

24 juli – 9 augustus 2023

Lissabon (via Parijs – Lourdes – BUrgos – Guarda – Fatima – Burgos – Bordeaux)

Meer informatie bij Pastor Ria Doornbusch pastordoornbusch@gmail.com of  06-14406955

De Wereldjongerendagen (WJD) is het grootste jongeren-event ter wereld en één van de grootste internationale evenementen van de Katholieke kerk.

Om de twee à drie jaar komen honderdduizenden – soms wel miljoenen! – jongeren vanuit alle continenten bijeen, om het katholieke geloof te vieren.

Ook de Emmanuelparochie wil met haar jongeren naar de Wereldjongerendagen in Lissabon.

Ook de paus komt naar de Wereldjongerendagen; je zult hem zien op meerdere momenten tijdens het internationale programma. Zijn aankomst is altijd een echt hoogtepunt! Ook is de paus aanwezig bij de avondwake in de open lucht en gaat hij voor bij de grote slotmis, de volgende ochtend.

Informatieavond Vrijdag 25 November 20.00 uur in het Parochiecentrum van de St. Vituskerk in Dedemsvaart. We gaan voordien 19.00 uur met elkaar Pizza eten! Geef je wel op voor deze avond bij Pastor Ria