Hoonhorst

Parochieavond in coronatijd

Zoals elk jaar gebruikelijk staat er in maart een parochieavond gepland om iedereen op de hoogte te houden van de stand van zaken in de Emmanuelparochie en van onze locatie in het bijzonder. Dit jaar kan dat geen parochieavond zijn in het parochiecentrum. We kunnen wel een informatieavond houden via onze live stream op 23 maart as.

Via de website van onze locatie komt u bij deze live stream. U krijgt dan in een tijdsbestek van ongeveer een uur de gebruikelijke informatie zoals u gewend bent. U kunt alleen niet ter plekke vragen stellen. Wel kunt u vragen van tevoren stellen op papier en in de brievenbus doen bij de kerk of via de email:rkkkerkhoonhorst@gmail.com. Vragen kunt u inleveren tot 26 februari as.

Noteer in uw agenda, de parochieavond!