Hoonhorst

Oproep beheer Kerkhof

Een opmerkzame lezer heeft in het Dorpsblad gezien dat er geen Beheerder Kerkhof met de naam van Hein Hulsman in de inleiding staat van het Kerkelijk Nieuws. Inderdaad, Hein Hulsman stopt met het beheer van het kerkhof. Als je dit ruim 40 jaar hebt gedaan is het mooi geweest en mag een ander het stokje overnemen. Op 8 juli hebben we binnen de onderhoudsgroep van het kerkhof Hein in het zonnetje gezet. Hein heeft onvoorstelbaar veel voor onze locatie gedaan: bescheiden zoals hij is meestal op de achtergrond. Door zijn jarenlange ervaring kent hij het kerkhof als zijn broekzak. We zullen nog regelmatig met vragen bij hem langs komen. Hein ook langs deze weg hartelijk dank voor je inzet voor ons.

Hoe nu verder? Als Locatieraad gaan we op zoek naar een nieuwe beheerder. Mocht u iemand weten, meld het ons of meld jezelf aan. In de tussentijd neemt Herman Veneboer de taken van Hein over op het kerkhof. De contacten over de begraafplaats gaan lopen via de secretaris van de Locatieraad: mw. A. van Leeuwen.