Hoonhorst

Diakenwijding Richard Meijer

Onlangs heeft Richard Meijer uit Hoonhorst zich in een artikel aan U voorgesteld. De afgelopen jaren heeft hij de diakenopleiding van ons Aartsbisdom gevolgd. Zijn pastorale stage in de parochies Heilig Kruis (Raalte en omgeving) en H. Lebuïnus (Deventer en omgeving) heeft hij kort geleden met succes afgerond. Inmiddels is Richard in onze Emmanuelparochie begonnen aan een ‘elfstedentocht’ langs onze geloofsgemeenschappen. In drie van onze kerken heeft hij zich inmiddels gepresenteerd; andere plaatsen zullen zo spoedig mogelijk volgen.

De diakenwijding van Richard stond gepland op zaterdag 15 januari aanstaande in de Kathedraal in Utrecht maar is vanwege de huidige corona-maatregelen tot nader order uitgesteld.

Dank voor uw gebed voor Richard op weg naar zijn diakenwijding in deze verlengde voorebreidingstijd, Pastoor André Monninkhof