Ommen

Locatieraad René Pillen

Hallo medeparochianen.

Normaal gesproken hadden we nu lachende gezichten gezien op de nieuwjaarsreceptie.

Koffie, wat lekkers erbij, voor iedereen de beste wensen, ook nog even naar mijn speech luisteren en dan aan de borrel. Iedereen nog wat napraten over de mooi versierde kerk, de vieringen, oud en nieuw en even kijken waar de hapjes blijven. Centrale thema “wat zijn de plannen voor dit jaar?”.

Tja…

Toch hebben we nog best wat positieve dingen te melden.

Een nieuwe parochiaan. Een kleine dame bij de familie Bakker-Huyskes.

Vrijwel altijd op zondag de toegestane bezetting, de kerk vaker open, iedere keer een live uitzending met veel kijkers, vieringen met zang van een groepje zangers van intermezzo, of zang van de heer Hagels achter het orgel of met een keuze uit alle liederen uit ons Spotify-bestand.

Verder voelt het erg goed dat wij heel vaak een beroep hebben kunnen doen op onze vrijwilligers die hard hebben gewerkt om binnen de mogelijkheden het maximale te doen.

Extra complimenten aan onze pastoor, die z’n schaarse vrije tijd al wandelend doorbrengt in onze prachtige gemeente.

En nu…’ gewoon’ nog even volhouden.

Namens onze locatieraad, de pastoraatsgroepen en alle vrijwilligers,

Groet René Pillen.