Ommen

Even voorstellen…Vera Laning-Captein

Even voorstellen… Vera Laning-Captein

Naar aanleiding van de oproep in het vorige parochieblad heb ik contact opgenomen met de locatieraad. Graag zou ik wat bijdragen aan de geloofsgemeenschap.

Via deze weg zal ik mezelf even kort voorstellen.

Vera Laning-Captein, 32 jaar. Ik ben opgegroeid op een melkveebedrijf in Zoeterwoude. Na mijn studie diergeneeskunde in Utrecht ben ik in Ommen komen wonen in 2013. Sindsdien werk ik als veearts in Vriezenveen. In 2019 ben ik getrouwd met Bart Laning en inmiddels hebben we een blij dochtertje Lieke. In mijn vrije tijd mag ik graag mountainbiken, hardlopen en schaatsen. Ook zoek ik graag de gezelligheid op bij bijvoorbeeld de Bissingh.

Normen en waarden, saamhorigheid en dankbaarheid is wat mij betreft de kracht van het geloof en de kerk. Regelmatig valt het me op dat de gemiddelde leeftijd langzaam wat ouder wordt in de kerk, terwijl ik denk dat wat ons bindt van én voor alle (leef)tijden is. Ik hoop dan ook een steentje bij te kunnen dragen.

Tot ziens!

Hartelijke groet,

Vera

Aan alle leden van onze geloofsgemeenschap.

Zoals jullie in het bovenstaande stukje hebben kunnen lezen heeft Vera contact met ons opgenomen.

In een prettig gesprek hebben we met elkaar kennis kunnen maken en zijn we blij met zo’n spontane reactie op een oproep in ons Brigittanieuws.

Ze is dan ook toegetreden tot onze locatieraad/lid van een pastoraatsgroep om te kijken waar ze het beste tot haar recht kan komen.

Vera van harte welkom.

Namens de locatieraad,