Slagharen

Emmanuelwandeling zondag 15 september

Uitnodiging Emmanuëlwandeling

Vijf jaar geleden is er een nieuwe traditie opgestart in onze Emmanuëlparochie: op initiatief van pastor Noordink organiseren de 11 geloofsgemeenschappen om de beurt een Emmanuëlwandeling voor de hele parochie. Op zondag 15 september is de geloofsgemeenschap Sint Stephanus in Hardenberg aan de beurt.

Bij deze willen wij u allen van harte uitnodigen om mee te wandelen, we maken er een gezellige middag van!

Om half 2 beginnen we met een kopje koffie of thee in de Stephanuskerk, Mulderij 10 in Hardenberg. U kunt de auto parkeren bij de Aldi of bij de Jumbo, niet bij de sportschool naast de kerk, want daar worden flinke boetes uitgedeeld! De bedoeling is dat we om ongeveer 2 uur als groep gaan wandelen.

Voor de mensen die slecht ter been zijn, staat er een huifkar klaar, die hen via een andere weg naar het punt zal brengen waar we met ons allen gaan pauzeren.

We verwachten tussen half 4 en 4 uur terug te zijn bij de kerk, daar kunt u dan nog even gezellig napraten onder het genot van een hapje en een drankje.
Als u gebruik wilt maken van de huifkar, wilt u zich dan van tevoren aanmelden bij Gert of Veronique Reimer. Onze telefoonnummers en mailadressen vindt u hieronder. Voor het wandelen hoeft u zich niet van tevoren aan te melden.
We hopen op een grote opkomst en uiteraard hopen we ook op mooi weer!

Gert Reimer, 06- 55834529, g.reimer@ziggo.nl
Veronique Reimer, 06 – 22301264, v.reimer@ziggo.nl