Hardenberg

GELOOFSGEMEENSCHAP ST. STEPHANUS NEEMT AFSCHEID VAN PASTOR JOOP BUTTI

Op zondag 20 augustus ging pastor Joop Butti voor de laatste keer voor in Hardenberg. Dit wilden we niet zomaar voorbij laten gaan.

Na afloop van de viering kreeg Joop een VVV bon aangeboden van de parochianen van onze geloofsgemeenschap. Zij waren een aantal weken in de gelegenheid gesteld om een persoonlijke bijdrage te geven. Dit resulteerde in een mooi bedrag.

Ook was er een afgevaardigde van het Platform van Kerken in Hardenberg. Joop heeft aan de wieg van dit platform gestaan, dat in het eerste begin het Lebuinus-overleg  werd genoemd.

Voor deze gelegenheid zongen beide koren samen tijdens deze viering en zongen zij tot slot nog een lied ter ere van Joop.

Na de woorden van waardering voor zijn werk in onze geloofsgemeenschap was er een informeel samenzijn met koffie en wat lekkers.
Iedereen was daarbij in de gelegenheid persoonlijk afscheid te nemen van Joop.

We zullen Joop missen en wensen hem alle goeds toe voor de toekomst.

De parochianen van GG St. Stephanus Hardenberg