Hardenberg

Afscheid voorzitter José Terhorst

Onlangs hebben we het 12,5 jarig jubileum van onze Emmanuelparochie mogen vieren. Dit was eigenlijk meteen ook het 12,5 jarig jubileum van onze voorzitter José Terhorst. Na lang wikken en wegen heeft José in het afgelopen voorjaar besloten om te stoppen als voorzitter en daarna zijn we op zoek gegaan naar een vervanger. Voor alles is een tijd zegt prediker en dus was het zondag 26 november eindelijk tijd om het voorzitterschap over te dragen.

Over het voorzitterschap van José zou je een boek vol kunnen schrijven, bijvoorbeeld zoals over 60 jaar Katholieke kerk in Hardenberg, maar het ontbreekt ons helaas aan de tijd daarvoor.  Wel zijn we José zeer dankbaar voor haar vele werk ten behoeve van het behoud van onze geloofsgemeenschap.

Als klein teken van waardering hebben we José een mooi boek over bijzondere treinen en treinreizen meegegeven, want we weten dat dat één van haar vele hobby’s is. Uit handen van onze nieuwe voorzitter Gert Reimer kreeg José nog een mooie bos bloemen mee.