Dalfsen

Vieringen rond de Goede Week

Palmzondag: Zondag 14 april is er om 11.00 uur de viering van Palmpasen in onze kerk. Net als ieder jaar beginnen we met de evangelielezing over de intocht van Jezus in Jeruzalem. Daarna worden de palmtakken gewijd en vervolgens uitgedeeld.

Viering van verzoening: Dinsdag 16 april is er om 19.00 uur een gezamenlijke viering van verzoening in Dedemsvaart.

Witte Donderdag: Donderdag 18 april is er om 19.00 uur een gezamenlijke viering van Witte Donderdag Dedemsvaart.

Goede Vrijdag: Vrijdag 19 april is er om 19.00 uur een gezamenlijke viering van Goede Vrijdag Dedemsvaart.

Goede Vrijdag: Vrijdag 19 april is er om 15.00 uur de kruiswegstatie in onze kerk. Via de beamer zal aan de hand van de veertien staties het lijdensverhaal verteld worden Ook wordt er een bloemenhulde gehouden.

Stille Zaterdag: Zaterdag 20 april is om 21.30 uur een gezamenlijke Paaswake
in Dedemsvaart.

Pasen: Zondag 21 april is om 11.00 uur in onze kerk de viering van Pasen waarin pastor Butti voor zal gaan en Poco à Poco zal zingen. Na afloop nodigen we u van harte uit voor een kop koffie met wat lekkers erbij.

Tweede Paasdag: Maandag 22 april is er om 10.00 uur een Emmanuel viering in Vilsteren.

Kruiswegstatie
Op Goede Vrijdag, 30 maart, is om 15. 00 uur in onze kerk de kruiswegstatie.
Aan de hand van de veertien kruiswegstaties zal middels de beamer het lijdensverhaal verteld worden. Tijdens de kruiswegstatie zullen er ook een aantal liederen ten gehore worden gebracht via de beamer.
Uiteraard is er ook weer de bloemenhulde..
De voorgangers zijn José en Jos.
Allen van harte welkom!