Dalfsen

Bedevaart naar Lourdes

De Emmanuelparochie gaat met de bus op bedevaart naar Lourdes.
Van 14 t/m 22 september 2024

Zoals u al eerder kon lezen in uw parochieblad gaan we in september weer naar Lourdes.
En we hebben nog enkele plaatsen vrij.
Even weer in dit prachtige bedevaartsoord zijn en tot rust komen, inspiratie opdoen en vooral ook de onderlinge saamhorigheid ervaren. De plek waar de hemel en aarde dichter bij elkaar komen.
Daar waar Maria in 1858 aan de kleine Bernadette verscheen en er voor zorgde dat sindsdien miljoenen pelgrims naar Lourdes trokken.

Per bus.
In de vroege ochtend worden we in Dalfsen opgehaald om per touringcar richting Lourdes te reizen.
De 9-daagse busreis brengt je niet alleen naar Lourdes, maar laat je ook genieten van diverse mooie plaatsen onderweg. De busreis wordt begeleid door de ervaren reisleiders Hermien Schoorlemmer geassisteerd door Janny Horstman.

De reisroute zal zijn:
1e dag: aankomst in Lisieux voor overnachting.
2e dag: bezoek aan Lisieux en naar Niort voor overnachting.
3e dag: vertrek naar Lourdes en lunch in Lourdes.
4e t/m 7e dag: verblijf in Lourdes.
8e dag: vertrek naar Nevers voor bezoek klooster/overnachting.
9e dag: terugreis naar Nederland.

Kunt u deelnemen aan deze reis?
Deze reis is geschikt voor pelgrims die mobiel zijn en zelfstandig kunnen instappen in de bus.
Een lichte vorm van zorg is in Lourdes wel mogelijk. Ook kunnen pelgrims deelnemen die korte afstanden zelfstandig kunnen lopen met behulp van een rollator, en voor lange afstanden mogelijk gebruik maken van een rolstoel.

Prijs:
2 persoonskamer volpension: € 1.150,00 per persoon
1 persoonskamer; toeslag € 280,00.
Als de kosten een probleem voor u zijn neem dan contact met ons op.
Het mag geen belemmering zijn om niet op pelgrimsreis te kunnen gaan.

De reissom is inclusief:

• Vervoer per luxe touringcar vanaf de centrale opstapplek in Dalfsen naar Lourdes v.v.
  • 8 overnachtingen (5 in Lourdes, 3 tijdens heen- en terugreis). Tijdens de heen en terugreis in 3*-hotels.

In Lourdes in een 4* hotel. Beide op basis van volpension.

• Volledig verzorgd programma onder leiding van Hermien, Janny en pastor Marga klein Overmeen.
  • Uitgebreide reisinformatie.
  • Reisverzekering en annuleringsregeling.

In alle kerken van de Emmanuelparochie liggen flyers voor aanvullende informatie.
Contactpersonen voor deze bedevaart zijn:
Hermien Schoorlemmer (reisleider) Hoonhorst  0529-401946. hermien@schoorlemmer.nu
Janny Horstman (ass. Reisleider) Vilsteren 06-15458008 email: jannyhorstmanwink@gmail.com

U kunt ook contact opnemen met één van de contactpersonen in uw locatie:
Lies Akkermans  06-31933263 liesakkermans22@gmail.com
Gerard Hollak Dalfsen  0529-433331.  g.hollak@outlook.com
Ciska Derks Ommen 0529-450438.   ciska.derks.cd@gmail.com
Ton van den Berg Heino 0572-393043.  delmontania.ton@planet.nl
Catarien Smit Heino 0572-390914.  ajgsmit@hetnet.nl
Gerard Froeling Dedemsvaart en omstreken  0523-613127 gerardfroeling@ziggo.nl

Voor de pelgrims die zich hebben aangemeld zal er een informatiemiddag worden gehouden op
zaterdag 17 augustus van 14.00 tot 16.00 uur.  Nadere informatie volgt via de mail of telefonisch.