De Belte

VACATURE HUISHOUDELIJK MEDEWERKER PASTORIE M/V – 8 UUR/WEEK – COEVORDEN

De naastgelegen parochie heeft gevraagd het volgende te delen:

VACATURE HUISHOUDELIJK MEDEWERKER PASTORIE M/V – 8 UUR/WEEK

Gevraagd een huishoudelijk medewerker m/v per 1 oktober 2021 op de R.K. pastorie te Coevorden

Voor de huishouding van pastoor Buit zoeken we iemand die voor 8 uur in de week, verdeeld over 2 tot 3 dagen, zelfstandig de huishouding voert. Het gaat o.a. om het verzorgen van de warme maaltijd, het verrichten van de was en de strijk, het verzorgen van de afval en het schoonhouden van de pastorie en omgeving.

Het is belangrijk dat u integer en doortastend bent.

Het salaris en de arbeidsvoorwaarden zijn conform de diocesane regeling van het bisdom Groningen-Leeuwarden.

Heeft u belangstelling, stuur dan een brief met uw werkervaring naar Ada Görtz, secretaris Immanuelparochie p/a Wilhelminasingel 2a, 7741 HK Coevorden of via e-mail: a.gortz@gmail.com.
Voor meer informatie kunt u mailen of op woensdag telefonisch contact opnemen, tel.nr.: 06-86665426.

Bij voldoende reacties zullen de sollicitatiegesprekken in overleg met u in de maand oktober plaatsvinden.