De Belte

Afscheid pastor Butti op de Belte

Zaterdag 12 augustus was het de laatste keer dat pastor Butti op de Belte voorging.
Dit wilden wij niet ongemerkt voorbij laten gaan. In overleg met pastor Butti hadden wij een gezellig samenzijn georganiseerd in de Zandbelt. Ondanks de vakantieperiode was er een mooi aantal parochianen. Middels een extra collectes hadden wij geld ingezameld voor een cadeau. Een wens van pastor Butti was iets uitzoeken uit de boekencollectie van pastoor Zandbelt. Wij vinden het mooi dat deze boeken nu een mooie bestemming hebben gekregen. Daarnaast werd hij aan het einde van de viering, met tevens een mooie (lange ;)) overweging zoals wij van hem gewend zijn, toegesproken door Karin. Tijdens dit woordje bedankten zij de pastor voor alles wat hij voor onze locatie heeft betekend. Hij kreeg een beeldje en een mooie kaars van de kerk zodat hij ons niet zal vergeten, want hem vergeten doen wij zeker niet.