De Belte

Feest vier je samen HERINNERING

Met ingang van 1 januari 2011 mogen wij, de elf geloofsgemeenschap die samenwerken, de naam Emmanuelparochie dragen.  En als je daar 12½ jaar bij optelt, dan kom je uit op 1 juli 2023 waar we ons 12½ jarig bestaan van de parochie mochten vieren. Nee, u heeft het feest niet gemist, het gaat nog komen.

We gaan met elkaar feestvieren en stil staan bij dit heugelijk moment van onze parochie en haar geloofsgemeenschappen.

U allen bent van harte uitgenodigd op zondag 5 november a.s. om 10.00 uur om gezamenlijk de eucharistie te vieren in de St. Vitus-geloofsgemeenschap te Dedemsvaart.

Een gelegenheidskoor uit de Emmanuel-parochie zal de liturgie ondersteunen, met daarbij vele misdienaars en lectoren uit alle geloofsgemeenschappen.
Het pastoraal team zal hierin voorgaan.

Na deze feestelijke viering komen we samen in het parochiecentrum. Om de ruimte groter te maken hebben we daarbij een feestelijke tent, waar we elkaar ontmoeten met koffie, thee met gebak onder de noemer: ‘Heel de Emmanuel bakt’. We zetten de middag voort met een middaglunch en eindigen met een hapje en een drankje, en gaan 14.30 uur huiswaarts.

Van harte nodigen wij u allen uit om dit feest met elkaar te vieren en elkaar te ontmoeten. De ontmoeting zal een belangrijk geheel zijn op deze dag. Wanneer u geen vervoer heeft, willen wij u van harte uitnodigen om dit kenbaar te maken in uw eigen geloofsgemeenschap.

Wij zien u graag op 5 november 2023 om samen dit feest te vieren.
Werkgroep 12½ Emmanuelparochie