Slagharen

Verslag Oogst Dank versiering

Al vele jaren is er in het laatste weekend van september de Oogst Dank viering.
En ieder jaar is de kerk hierbij uitbundig versierd. Door het vele voorbereidingswerk en de vele uren die er ingestopt worden door de vrijwilligers was er voor gekozen om dit jaar de versiering te concentreren tot voor in de kerk en in het zijpad. De versieringen waren er niet minder om en weer erg mooi en bijzonder gedetailleerd. Als aanvulling was er ook een fototentoonstelling met als onderwerp het beleven van geloof vanuit verschillende geloofsovertuigingen. Mocht je niet in de gelegenheid zijn geweest voor een bezichtiging tijdens de week van de openstelling, kijk dan op de site. Er zijn foto’s geplaatst van de gemaakte creaties. Ben je enthousiast geworden en wil je volgend jaar ook een bijdrage hieraan leveren? Meld je dan aan bij het secretariaat.
Als laatst een woord van dank aan de vrijwilligers voor de geweldige inzet.
Namens de locatieraad,
Antoinette Kosse