Slagharen

KERSTMARKT VOOR 200-JARIG ST. VITUS Zaterdag 14 december

In Dedemsvaart wordt ook dit jaar weer een kerstmarkt georganiseerd.
Op zaterdag 14 december is iedereen van 9:30 tot 14:00 uur welkom op de kerstmarkt.
Dit jaar heeft de markt een ander gezicht. De kerk wordt meer betrokken en de tent komt naast de kerk.
De opbrengst voor het vieren van het 200-jarig jubileum St. Vitus volgend jaar.

De voorbereidingen zijn weer in volle gang. In de kerk zullen spullen met een religieus tintje uitgestald worden.
Denk aan beelden, kerstgroepen, stallen en kaarsen. Maar natuurlijk blijft de tent ook een belangrijke plek om samen te komen. Er is voor elk wat wils. Er wordt al druk gewerkt aan mooie houtattributen en streekproducten. Ook zijn er boeken, kerstkransen en kerststukken te koop.
Op het pleintje tussen kerk en tent is er chocomelk voor de kinderen en kunnen ze broodjes bakken.
In de kerk kunnen kinderen een religieuze speurtocht doen, met als inzet een leuke prijs. Ook zullen in de kerk de koren Con Amore en Juventa optreden.
Buiten zijn er kramen, kersthuisjes, vuurkorven en een rommelmarkt.
Ongetwijfeld zullen we er samen weer een gezellige markt van maken.
Dus graag tot ziens op 14 december!