De Belte

Vrijwilliger van het jaar 2019

Op de jaarvergadering van de OLV van Fatima kerk De Belte (19 oktober jl) is de heer Johan Sassen gekozen tot vrijwilliger van het jaar. Dit onder het toeziend oog van zijn vrouw en kinderen.

Johan geeft al vele jaren leiding aan de werkgroepen van het kerkhof onderhoud. Hij geeft niet alleen leiding, maar neemt hieraan ook zelf actief deel.

Wij horen geregeld dat ons kerkhof er zo netjes bij ligt. Een mooi compliment.

Johan is altijd actief in de kerstperiode om de kerstbomen te regelen. Dit om de kerk en het kerkplein mooi te versieren.

Daarnaast is Johan jarenlang dienstbaar geweest voor de begrafenis vereniging St Barbara. Als aanspreekpunt en als drager bij uitvaarten.

Johan bedankt voor jouw inzet en hopelijk kun je nog vele jaren actief zijn binnen onze gemeenschap. Als dank ontving Johan een streekproductenpakket en een oorkonde.

Locatieraad OLV van Fatima