De Belte

Allerzielen 2-11-2019

Op 2 november jl. heeft er weer een bijzondere viering plaatsgevonden van Allerzielen. Hierbij werden de overleden herdacht van de afgelopen 3 jaren van onze Geloofsgemeenschap OLV van Fatima.
De werkgroep o.l.v. Ineke Tubben had de kerk prachtig versierd en de nabestaanden van de overledenen kregen een mooie lantaarn met lichtje en een corsage als blijvende herinnering.
Het was een plechtige viering voor gegaan door Pastor Wenker en met prachtige zang van Belt Canto. De kerk was goed gevuld.
Na de H. Mis werd de viering voortgezet op het kerkhof waarbij de graven werden gezegend en nog enkele lezingen/gedichten/liederen werden verzorgd. Gelukkig bleef het die avond droog.
Nogmaals de complimenten voor alle vrijwilligers die hebben mee gewerkt aan deze bijzondere viering.

Locatieraad RK Kerk O.L.V. van Fatima