Hoonhorst

Kerkhof 1821 – 2021

Al 200 jaar heeft Hoonhorst een eigen katholieke begraafplaats. In het najaar gaan we daar aandacht aan schenken. Van parochianen en buitenstaanders krijgen we vaak te horen: Wat hebben jullie toch een mooi verzorgd kerkhof!!

Dit compliment is zeker bedoeld voor de vrijwilligers, die ons kerkhof onderhouden. Zij zorgen het jaar door dat alles rondom de graven er netjes bij ligt. We willen dit graag zo houden. De groep vrijwilligers heeft echter versterking nodig. Wie wil mee komen werken?

We zoeken mannen of vrouwen, die eens in de vier weken een paar uur diverse tuinwerkzaamheden wil verrichten op het kerkhof. Dat mag alleen of samen met iemand anders. Het is mooi en dankbaar werk in de buitenlucht.

Voor meer informatie of aanmelden bij Ankie van Leeuwen, 0529 402011