Hoonhorst

Adventsactie MOV Werkgroep Hoonhorst

“Een gezonde start voor moeders en kinderen”. Wereldwijd hebben miljoenen vrouwen nog altijd onvoldoende toegang tot goede zorg, rondom hun zwangerschap en bevalling. Soms is de afstand te groot of kunnen vrouwen de reiskosten ernaar toe niet betalen. Adventsaktie steunt dit jaar projecten die zich richten op goede en bereikbare zorg voor moeder en kind.
Op het platteland van Zimbabwe sterven veel moeders en baby’s tijdens en vlak na de bevalling. De grote afstanden naar kraamklinieken met gedwongen bevallingen langs de weg, zijn vaak de oorzaak. Een goed toegerust opvanghuis bij de kraamkliniek biedt uitkomst.

U kunt helpen door bij te dragen aan de parochiecollecte in het weekend van 11 december! In dit dorpsblad is bijgesloten een advents zakje om in de bekende bus te doen!
Achter in de kerk staat  er gedurende de advent tot en met 2e kerstdag een info tafel en collecte bus. U kunt ook rechtstreeks doneren op IBAN NL89 INGB 06531000 00
Van harte aanbevolen!