Hoonhorst

Vooraankondiging pelgrimsreis naar Lourdes.

De werkgroep Lourdes comité van de Emmanuelparochie organiseert van 14 t/m 22 september 2024 weer een bedevaartreis naar Lourdes.
Dit keer hebben we ervoor gekozen met de bus te gaan.
Met een aantal overnachtingen onderweg zal het zeker een ontspannen reis worden.
Van harte nodigen wij ieder van u uit om met ons mee te gaan. Want of u nu jong bent of ouder, Maria is er voor iedereen.
Vanuit onze parochie zal Hermien Schoorlemmer als reisleider, en Janny Horstman als assistent reisleider, meegaan. We hopen dat we als Emmanuelparochie met velen van u Maria in Lourdes zullen bezoeken. De komende maanden kunt meer nieuws en foldermateriaal van ons verwachten.
Als u zich alvast wilt opgeven of vragen hebt schroom dan niet en neem contact op via onderstaande gegevens:
Hermien Schoorlemmer hermien@schoorlemmer.nu 06-43224781
Janny Horstman jannyhorstmanwink@gmail.com  06-15458008