Hoonhorst

Emmanuelparochie 12,5 jaar

Op zondag 5 november jl. hebben de elf geloofsgemeenschappen van onze parochie samen het 12,5 jarig jubileum gevierd. Dat werd gevierd in de St. Vituskerk in Dedemsvaart. Het was een mooie, bijzondere en zeer sfeervolle Eucharistievering. Een mis met drie Heren, zoals ze dat vroeger zeiden, twee pastoraal werkers, twee acolieten, zes lektoren en een tiental misdienaars, kortom een echte belevenis. Na afloop van de viering was het tijd voor koffie en gebak, veel gebak. Aan alle locaties was gevraagd om de nodige taarten te bakken en daar is goed gehoor aan gegeven en de keuze was reuze. En het was heel gezellig.

Hans Heerink heeft foto’s gemaakt van die viering. Het werden uiteindelijk zoveel foto’s dat Hans maar een klein deel van die foto’s direct heeft kunnen bewerken. De rest is nu beschikbaar, maar liefst 165 foto’s die bewerkt zijn. Ze staan als album op de foto-site van Hans, klik hier op de link naar het web album “Emmanuelparochie 12,5 jaar”.

Klik in het album op de pijl rechts bovenaan om de slideshow te starten.