Ommen

Actie gezamenlijke kerken voor minima in Ommen

ACTIE GEZAMENLIJKE KERKEN VOOR MINIMA IN OMMEN.

Evenals vorig jaar zijn de gezamenlijke kerken in Ommen van plan om mensen met een minder grote beurs (minima) in de gemeente Ommen een eindejaarsondersteuning te geven in de vorm van een kleine financiële bijdrage.

De gemeente Ommen verstuurt brieven naar adressen van personen die in de doelgroep vallen. Door positief op deze brief te reageren komt men in aanmerking. Heeft u geen brief gehad en denkt u zelf in aanmerking te komen voor deze ondersteuning dan kunt u dit kenbaar maken door onderstaand formulier in te vullen. Dit geldt ook voor iemand uit uw omgeving die niet is aangesloten bij een kerkgenootschap en geen brief heeft gehad van de gemeente.

U kunt dit formulier in gesloten envelop t.a.v. de Caritas Werkgroep St. Brigitta in de brievenbus van het Parochiecentrum doen. Dit kan tot uiterlijk 18 november a.s.

Uiteraard gaan wij zorgvuldig om met deze vertrouwelijke informatie!

Caritas Werkgroep St. Brigitta

INVULSTROOK ACTIE GEZAMENLIJKE KERKEN VOOR MINIMA IN OMMEN