Ommen

ACTIE BOODSCHAPPENPAKKET

Als Caritaswerkgroep zijn we weer begonnen met de voorbereidingen voor onze jaarlijkse Actie Boodschappenpakket.

Vorig jaar hebben we met uw hulp 33 personen/gezinnen blij kunnen maken met een mooi pakket voor de feestdagen. Uit ervaring weten wij hoezeer dit op prijs wordt gesteld!

Er worden geen artikelen meer ingezameld.

Uw financiële bijdrage daarentegen blijft zeer welkom!

Dit kan op 2 manieren:

1. In een envelop die u kunt deponeren in de speciale bus die hiervoor vanaf

11 november achterin de kerk staat.

1. Overmaken op rekeningnummer NL20RABO0378945327 t.n.v. Parochiële Caritas, Ommen. Wilt u er dan bij vermelden dat het gaat om de Actie Boodschappenpakket.

Wij zorgen dan voor de boodschappen en het samenstellen van de pakketten.

Namens de Caritaswerkgroep alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

AANMELDEN

Kent u iemand die het om wat voor reden dan ook niet altijd gemakkelijk heeft, en vindt u dat hij en/of zij het verdien(t)en om in aanmerking te komen voor zo’n pakket?

Dan kunt u via onderstaand formulier de gegevens invullen. Alleen de Caritas-bestuursleden bekijken deze formulieren om daar dan een pakket te bezorgen.

U kunt dit anoniem doen of met bekendmaking van uw naam. Wilt u van ons horen hoe hierop gereageerd is dan laten we u dat door middel van een telefoontje of via mail weten. Het ingevulde formulier kunt u tot 25 november in de bus achter in de kerk, of in een dichte envelop in het postvak “Caritas” in het Parochiecentrum. Wij hopen op uw medewerking!

Gerda Wermink, tel. 453873 Gerda Siero, tel. 454992