Ommen

Levende kerststal en gezinsviering

Levende kerststal en gezinsviering op kerstavond

Kerstavond is er om 19u weer een gezinsviering in onze kerk met medewerking van een cantorgroep van Intermezzo. Pastor M. Klein Overmeen zal in deze dienst voorgaan.

We willen er met z’n allen een hele speciale viering van maken. Om dat te kunnen doen horen we graag wie ons wil helpen bij deze viering. Er zijn al wat aanmeldingen binnen, maar we zoeken nog enkele kinderen die een stukje willen lezen in de kerk.

Ook buiten de kerk gaan we voor de viering een Kerststal uitbeelden, waar Jozef en Maria, omringd door schapen en andere dieren de mensen alvast een beeld geven bij het Kerstverhaal. Ook heel leuk als je daaraan mee wilt doen. Je mag ook aan allebei meedoen, want de Kerststal buiten is er voor de viering.

Doe je mee? Opgeven kan nog tot 15 december. Mail even naar wemmyengerard@kpnmail.nl of en jenkdejong-eggen@home.nl.

Wil je aangeven wie je bent, hoe oud je bent, of je mee wilt doen aan de kerststal, iets wilt lezen of beide wel wil doen.

Op 21 december om half 1 gaan we even oefenen met alle kinderen die gaan lezen in de kerk.

Kinderen die meedoen aan de levende kerststal worden Kerstavond om 18.00 uur verwacht voor het verkleden en het schminken.

Ouders die het leuk vinden om te helpen oefenen, schminken, opbouwen of opruimen, we horen het graag! Opgave graag vóór 15 december.

Goede Feestdagen gewenst!