Ommen

In de voetsporen van Paulus naar Griekenland

10-daagse inspiratiereis: In de voetsporen van Paulus naar Griekenland.

Onlangs hebt u in het parochieblad kunnen lezen over onze voorgenomen reis naar Griekenland. We zullen eind okt. 2019 in de voetsporen van de apostel Paulus een reis door Griekenland maken. Wij bieden u een compleet verzorgde reis aan!

De apostel Paulus heeft een grote rol gespeeld in de verspreiding van het Christendom in de landen rond de Middellandse Zee. In Griekenland zijn de voetsporen van de ‘rondreizende apostel van de heidenen’ nog steeds zichtbaar. Deze voetsporen vormen de leidraad voor onze reis naar Griekenland.

We vliegen op Thessaloniki/Kavala en trekken met een luxe touringcar van noord naar zuid onder begeleiding van een Nederlandssprekende gids. Op deze manier zullen we veel van Griekenland kunnen zien en horen. Pastor Butti zal het inhoudelijke deel verzorgen. Hij kan ons veel vertellen over de reis die Paulus in Griekenland heeft gemaakt.

Een kleine greep uit het programma: Kavala (de stad waar Paulus voet aan wal zette).

De oude archeologische stad Filippi. Het stadje Veria (prachtige schuilkerkjes). De magische kloosters op de Meteoratoppen (met Iconenatelier). Delphi (klooster Osios Loukas). In Athene bezoeken we o.a. het Acropolis. Ook maken we een ‘dag cruise’ naar de schitterende eilandjes Hydra, Poros en Egina. De terugreis naar Nederland vanaf vliegveld Athene.

Reissom: (minimaal deelname 20 pers.)

1.949,00 euro op basis van een 2 pers. Kamer.

Toeslag 1 pers. Kamer 270,00 euro.

(Onder voorbehoud van een kleine prijswijziging).

Bij de reissom is inbegrepen:

• Transfer van en naar vliegveld Düsseldorf.
  • Retourvlucht incl. alle toeslagen.
  • Transfer in Griekenland per luxe touringcar.
  • Cruise Hydra, Poros en Egina incl. lunch.
  • Tien dagen verblijf in een driesterrenhotel op basis van volpension.
  • Lokale Nederlandstalige gids van dag 1 t/m 8. (Tijdens de cruise en de laatste dag is dit niet nodig).
  • Entreegelden.
  • Calamiteitenfonds.
  • Reis- en toeristenbelasting.

Niet bij de prijs inbegrepen:

• Fooien – consumpties – evt. gebruik van openbaar vervoer in Athene. – bijdrage basilieken en kerken tijdens de vieringen – evt. brandstoftoeslag – evt. entreegelden buiten het gestelde programma.

Wilt u meer informatie of zich aanmelden voor deze reis neem dan contact op met:

jannyhorstmanwink@gmail.com tel. nr. 0529-460225

liesakkermans@t-mobilethuis.nl tel. nr. 0572-372003