Ommen

Kerken open tijdens de Bissinghdagen 2019

KERKEN-OPEN TIJDENS DE BISSINGHDAGEN 2019

De werkgroep Kerken-open organiseert ook dit jaar weer de openstelling van de Hervormde kerk in Ommen.
De kerk is open van 11.30 uur tot 13.30 uur.
De ontmoetingsdiensten zijn op die dagen van 12.00 uur tot 12.30 uur. Ook dit jaar werken voorgangers en organisten van de organiserende kerken mee.

Het thema is: “Spiegels, Kijk naar jezelf”.

17 juli gaat Ds. Coby de Haan voor en de organist is Klaas Schaap;

24 juli verzorgt Pastor Joop Butti de dienst en begeleidt Willemien Gerritsen de gemeentezang;

op 31 juli zal mevrouw Gera Mateman de dienst leiden en wordt het orgel bespeeld door Ad Huetink;

Ds. Kees van Dijk gaat voor op 7 augustus en dan wordt gezongen onder leiding van
Frans Dijkstra;

De laatste Kerk-open-dag is op 14 augustus; de ontmoetingsdienst wordt dan geleid door Ds. Karel Hazeleger en ook deze keer wordt het orgel bespeeld door Frans Dijkstra;

Het is mooi dat elk jaar weer de voorgangers en organisten meewerken aan de ontmoetingsdienst tijdens de Bissingh. Maar ook de vrijwilligers verlenen hun medewerking steeds van harte.

De werkgroep is daarvoor heel dankbaar, omdat zo een plek van rust en overdenking in de kerk kan plaatsvinden tijdens de vrolijke en gezellige drukke Bissinghdagen in Ommen.

De werkgroep Kerken-Open.

Openingsdata St. Brigitta Kerk tijdens de Bissingh

Onze kerk is geopend op de woensdagen 31 juli en 7 augustus van 10.00 tot 16.00 uur wanneer ook de jaarlijkse rommelmarkt plaatsvindt.