Ommen

Beste Allemaal, onze jaarlijkse Rommelmarkten zijn op

Woensdag 31 juli en 7 augustus 2019

Van 9.30 uur tot 16.00 uur op het plein voor onze St.Brigittakerk

Om alles in goede banen te leiden, zoeken we nog vrijwilligers,

bij de opbouw, het klaarzetten, de verkoop, of opruimen bijvoorbeeld.

Maak u keus, om van deze markten een groot succes te maken, of proef onze heerlijke pannenkoeken. Er worden ook weer knieperties gebakken, ?

U mag zelf aangeven wat het beste voor u uitkomt, om enkele uurtjes te helpen, we beginnen om,

6.00 uur; voor de opbouw van de verschillende partytenten.

7.30 uur; alles klaarzetten voor de verkoop.

9.30 uur; begint de verkoop van de zeer verschillende artikelen.

16.00 uur; het afbreken en alles weer opruimen

In het Parochiecentrum is de boekenverkoop, en de gelegenheid voor een kopje koffie, met iets lekkers, zoals door eigen parochianen gebakken cake, kruidcake of arretjescake, vele jaren een groot succes, we hopen ook dit jaar weer op medewerking van deze dames ( heren ) hiervoor.

Nogmaals je bepaalt zelf de tijd wanneer je kunt, al is het maar voor een paar uurtjes, je bent van harte welkom op een van deze dagen.

Maandagmorgen 29 juli beginnen we om 9 uur met het klaar zetten voor de boekenmarkt in het Parochiecentrum. En Dinsdag de 30e beginnen we met het laden van de aanhangwagens.

Voor opgave of vragen kun je bij ons terecht, of een briefje met naam in de brievenbus van het Parochiecentrum.

Ton Hoogenboom tel. 06-33175370 of email: afmhoogenboom@gmail.com Ben Jutten tel.451790 of email: bjutten@gmail.com Parochie-centrum tel. 456467 email: stBrigittaParochie@zonnet.nl