Ommen

Oproep voor deelname aan de ontmoeting- en Bezinningsdag 2020

Oproep voor deelname aan de Ontmoetings- en Bezinningsdag 2020

Thema: Doorbreek Eenzaamheid

Op donderdag 13 februari wordt weer de jaarlijkse ontmoetingsdag gehouden. Deze dag is bedoeld voor mensen die gebonden zijn aan huis en natuurlijk ook voor iedereen die daar behoefte aan of zin in heeft.

Deze dag wordt gehouden bij zaal Reimink, Dorpsstraat 2 in Lemelerveld.

Ieder die al eens is geweest weet dat het een fijne en gezellige dag is. Samen met parochianen uit Dalfsen, Hoonhorst, Lemelerveld en Vilsteren zijn we de hele dag bijeen.

We beginnen de dag met een gezongen Eucharistieviering om 09.30 uur, waarna we samen een kop koffie of thee drinken. Er is ook genoeg tijd om gezellig bij te kletsen met elkaar. Om ongeveer 12.00 uur zullen we gezamenlijk lunchen. Na de lunch is er gelegenheid om een uurtje te rusten, een spel te spelen, een kaartje te leggen of even een frisse neus te halen.

Hierna is het tijd voor een gezellig ontspanningsgedeelte. Uiteraard is er ’s middags een kop koffie of thee.

Aan het eind van de middag is er een plechtig Lof met zang. De dag is om 16.00 uur afgelopen.

De bijdrage in de kosten is € 12,50 per persoon. Vervoer kan worden geregeld als u dat zelf niet lukt (dit kunt u aangeven op het deelnameformulier).

De deelnameformulieren liggen achter in de kerk. Geef u zo snel mogelijk op en maak vrienden en bekenden ook attent op deze mooie dag!

Heeft u nog vragen? Bel gerust met een van de bestuursleden van Caritas:

Gerda Siero, 454992 – Gerda Wermink, 453873

De formulieren moeten uiterlijk zondag 19 januari binnen zijn. Graag tot ziens!

Oproep voor chauffeurs Ontmoetingsdag

Voor de Ontmoetingsdag op donderdag 13 februari bij zaal Reimink in Lemelerveld zijn wij op zoek naar chauffeurs die de deelnemers ’s ochtends tussen 9.00 uur en 09.15 uur kunnen brengen en ’s middags om 16.00 uur weer kunnen ophalen.

De deelnemers worden steeds ouder en meesten rijden zelf geen auto meer zodat het vervoer een steeds groter probleem wordt.

U kunt zich aanmelden bij Gerda Siero, tel.454992 of Gerda Wermink, tel. 453873