Ommen

Geachte mede parochianen.

Zoals u in het vorige parochieblad heeft kunnen lezen , in het verslag van de voorjaarsvergadering, zijn er best veel zaken die goed gaan in onze geloofsgemeenschap en daar zijn we trots op.

Er is echter wel een punt waar we ons zorgen over beginnen te maken en waarmee we in de problemen gaan komen n.l. het vinden van nieuwe bestuursleden voor de locatieraad.

Ieder bestuurslid kan een keuze maken voor een of twee periodes.

Mocht er dan nog geen opvolger/ster klaar staan , zo hebben we in het locatiebestuur afgesproken, kunt u nog een half jaar of een heel jaar blijven als u dat wilt, maar als er dan nog niemand komt zit uw taak er wel op.

Wie wil er immers een bestuurstaak op zich nemen waar je er alleen maar af kunt komen als er een nieuwe kandidaat is? Niemand toch.

Wij hebben een gezellige groep en vergaderen zo min mogelijk en als u komt ondersteunt u ook alle andere vrijwilligers die zich hard maken om onze mooie geloofsgemeenschap in stand te houden.

Wij wensen iedereen een mooie zomertijd, ook als u, om wat voor reden dan ook, niet op vakantie kunt.

Groet, namens alle bestuursleden,

René Pillen

In de laatste vergadering van alle geloofsgemeenschappen werd door het bestuur bekend gemaakt dat er nu ook voor drie periodes gekozen kan worden, maar dat even terzijde