Ommen

Dialectviering in Heino en Liederholthuis

Dialectviering in Heino en Liederholthuis!

In het weekend van 19 en 20 oktober is er zowel in de RK Kerk in Heino als in de kerk in Lierderholthuis een dialectviering. Voor Heino is dit het derde jaar op rij en voor Lierderholthuis is het een primeur. Begin dit jaar zijn we , als werkgroep woord- en communieviering, weer enthousiast begonnen met de voorbereidingen van een woord- en communieviering in het dialect.

Dit na de positieve reacties ontvangen in 2017 en 2018.

Dit jaar worden beide vieringen ondersteund door het koor Together.

In overleg met het koor zijn de liederen uitgezocht. Onder leiding van dirigente en keyboardspeelster José Middelkamp is het koor druk bezig met het oefenen van de liederen in het dialect. De laatste hand wordt nu gelegd aan de verdere inhoud van de viering.

Het thema van de viering is —- de krach van ’t gebed —

Alle parochianen en andere belangstellenden van de hele Emmanuelparochie zijn van harte welkom om samen met ons te bidden en te vieren, in voor velen van ons, onze moedertaal.

Op zoaterdag 19 oktober um 19.00 uur in de R.K. Kerke ‘Onze Lieve Vrouw Tenhemelopneming’ te Heino en zundag 20 oktober um 09:00 in R.K. Kerke ‘Heilige Nicolaas’ te Lierderholthuus.

Hopelijk mogen we velen van U dan begroeten.

Werkgroep woord- en communieviering Heino & Lierderholthuis.