Ommen

Ons parochiecentrum

Zoals u weet is na jarenlange inzet Riet Schouten gestopt als beheerder van ons parochiecentrum. Tijdens de Nieuwjaarsbijeenkomst heeft René Pillen haar bedankt voor al haar werk voor onze geloofsgemeenschap. Maar ja, hoe moest het nu verder, zo’n geweldige vrouw als Riet even vervangen dat was nog even een zwaar punt. We hebben een groep van vrijwilligers benaderd en zijn op een avond bij elkaar gaan zitten en hebben met elkaar besproken hoe we e.e.a. gaan oplossen. De dames Herma Klein Koerkamp en Lucia Koggel gaan het parochiecentrum beheren. Voor telefoonnummers zie omslag.

Voor het koffiedrinken na de vieringen is een vaste groep beschikbaar. Als Intermezzo zingt regelen zij de koffie. Dit geldt ook voor het gemengd koor. De organisatie etc. voor de halfjaarlijkse vergaderingen van parochie en locatieraad gaat via de dames Herma en Lucia. Verder kunnen we beschikken over voldoende vrijwilligers voor de bijzondere evenementen inclusief de schoonmaak.

Dan een heel belangrijk punt: De werkgroepen/ koren en anderen die vergaderen zorgen zelf voor hun koffie etc. Zij zorgen ook dat e.e.a. opgeruimd en schoon achter gelaten wordt en de vaatwasser goed ingeruimd wordt. En als de vaatwasser klaar is dan ook graag leegmaken.

Als er bijzondere zaken zijn, vragen of opmerkingen dan gaarne contact opnemen met beide dames Herma en Lucia.

Wij zijn als locatieraad en pastoraatsgroep heel blij dat de invulling van dit belangrijke onderdeel van onze geloofsgemeenschap geregeld is. En natuurlijk met dank aan onze vrijwilligers die dit allemaal mogelijk maken.