Ommen

Belangrijke mededeling van uw locatieraad en pastoraatsgroep

Vieringen Kerstavond en 1e Kerstdag

De vieringen van Kerstavond vervallen, echter de viering van 21.00 u is wel via kerdienstgemist.nl te volgen.

De vieringen van 1e kerstdag ( 11.00 u) en 2e Kerstdag (10.00 u) gaan wel door alleen wel opgeven via ons parochiesecretariaat.

Vanwege de regels zijn we genoodzaakt om vooraf te weten wie er de 1e Kerstdag 11.00 uur en 2e  Kerstdag om 10.00uur willen bijwonen.

U moet zich opgeven via ons parochiesecretariaat en wel op maandag- of donderdagochtend van 10.00 tot 12.00 uur. Telefoonnr. 0529-456467.

Uw naam, telefoonnummer en welke viering u wilt bijwonen wordt genoteerd.

Onze collectanten vragen bij binnenkomst naar uw naam en controleren dit aan de hand van de opgavelijsten.

De collectanten en/of de koster brengen u op de hoogte van de regels.

Dit alles is onder voorbehoud van mogelijk nieuwe regels van de overheid en ons bisdom.

En natuurlijk kunt u ook meevieren via kerkdienstgemist.nl dan naar Overijssel en naar Brigittakerk Ommen.