Hoonhorst

Parochieavond 2023

Hierbij nodigen wij u van harte uit voor de  parochieavond die wordt gehouden op maandagavond 13 maart 2023 om 19.30 uur in de Parochiecentrum. Vanaf 19.15 uur ontvangen wij u graag met koffie en thee.

Tijdens deze avond zullen locatieraad, pastoraatsgroep en de pastoor een toelichting geven op actuele zaken binnen onze geloofsgemeenschap en onze Emmanuelparochie. Aan de orde komen onder andere:

• Pastorale en bestuurlijke zaken Geloofsgemeenschap Hoonhorst en Emmanuelparochie, o.a.    de laatste ontwikkelingen m.b.t. communievieringen
  • Stand van zaken m.b.t. Pastorietuin, Perceel Achter de Molen en parochiecentrum
  • Bestuurswisseling; aftreden Jeroen Meijerink
  • Toekomst van onze kerk
  • Na de pauze is er een gezellige quiz met natuurlijk een hapje en een drankje

Pastoor Monninkhof/Pastor Marga Klein Overmeen zal aan deze avond medewerking verlenen. De bedoeling is dat de avond om 21.45 uur wordt afgesloten.

Als u de avond wilt bijwonen is aanmelden vooraf wenselijk. U kunt dit doen door u op vrijdagmorgen aan te melden bij het locatiesecretariaat in de Dorpshuuskamer of door te mailen naar rkkerkhoonhorst@gmail.com. Uw aanwezigheid op de parochieavond wordt op prijs gesteld!