Hoonhorst

Kerstactie Pastor Thomasfonds 2023

Evenals voorgaande jaren verkopen wij weer goedgevulde (ingevroren ) Erwtensoep, bruine bonensoep, rookworsten balkenbrij, bloedworst en bakleverworst  voor het Pastor Thomas Fonds. Wij hopen velen van u te ontmoeten aan de Koelmansstraat 1a te Hoonhorst. De verkoop start op 15 november a.s.

Natuurlijk  kunt u ook weer terecht voor prachtige kerstbomen. De verkoop van de kerstbomen start op vrijdag 1 december. Tevens staan wij ook weer op de Hoonhorster Kerstmarkt die op 17 december wordt gehouden rondom de Molen Fakkert. Hiervoor wordt u ook van harte voor uitgenodigd. Ook kunt u een bestelling  opgeven op tel. 06 57 99 81 50  of per mail herman@hermanvandervegt.nl   Wij maken dan een afspraak met u wanneer u het  gewenste kunt ophalen. Wij hopen er weer een geslaagde actie van te maken en danken u voor uw aankopen!!

Namens het Pastor Thomas Fonds, Herman van der Vegt