Kerk, dat ben je niet alleen, maar samen.

Kerk dat ben je niet alleen, maar samen. Daarmee zeg ik niets nieuws. Wat wél nieuw is, is dat we vanaf vandaag (maandag 15 april 2019) op de website van onze Emmanuelparochie, algemene parochie informatie ook aanbieden in het Pools en Engels. Twee talen die we in toenemende mate in meerdere van onze geloofsgemeenschappen tegenkomen.

Met name in ons Eucharistisch Centrum in Ommen schuiven mede door groeiende werkgelegenheid en vakantieverkeer steeds vaker Pools- en Engelstalige gelovigen aan in de Heilige Mis. Daarom willen we vanaf komende Paaszondag, voortaan de Bijbelse lezingen in het Pools en Engels aanbieden. Deze zullen achter in de kerk beschikbaar zijn.

Op deze manier hopen we dat steeds meer medegelovigen zich daadwerkelijk thuis mogen voelen in ons Sallandse deel van onze prachtige en wereldwijd verbreidde Rooms-Katholieke Kerk.

Kliknij tutaj, aby Polskie informacje [Klik hier voor Poolse informatie]

Click here, for English information [Klik hier voor Engelse informatie]